,

DocuWare


Zapytaj o produkt

Dokumenty papierowe lub elektroniczne, takie jak MS Office, CAD, e-mail, PDF i inne są automatycznie przetwarzane. Dzięki indeksowaniu dokumentów bezpośrednio na urządzeniu wielofunkcyjnym Ricoh nie trzeba już edytować ich na komputerze. Informacje są dostępne w firmie bezpośrednio z aplikacji Web-Client. Znajdź informacje których potrzebujesz i usprawnij procesy biznesowe. Rozwiązanie można wzbogacić o wiele opcji dodatkowych w rożnych konfiguracjach tak, aby stanowiły realne wsparcie dla poszczególnych działów w firmie.

Content Folder: Zapewnia szybki i bezpośredni dostęp do bieżących dokumentów. Przyspiesza przepływ dokumentów w firmie, usprawniając obieg pracy. Fazy bezczynności i czas przetwarzania są poprzez to znacznie ograniczone.

Active Import Monitoruje wybrane foldery w programie Outlook oraz katalogi plików, następnie archiwizuje odnalezione tam wiadomości e-mail oraz dokumenty w scentralizowanym zbiorze dokumentów DocuWare. Active Import działa w tle, automatycznie rejestrując wiadomości e-mail i zapewniając płynną integrację skanerów sieciowych.

Autoindex: Wiele dokumentów które trzeba zaindeksować będzie już miało kryteria kategoryzacji i słowa kluczowe w systemie IT. DocuWare Autoindex odnajduje te dane i automatycznie dodaje je do kartoteki eliminując potrzebę ich ręcznego wprowadzenia.

Smart Connect: Smart Connect udostępnia kartoteki DocuWare bezpośrednio z programu, w którym pracujesz. W znanym użytkownikowi interfejsie, jedno kliknięcie w Smart Connect odsyła użytkownika do powiązanych dokumentów.

Task Manager: Wykorzystaj DocuWare Task Manager w organizacji codziennej pracy. Zadbaj o szybką i skuteczną dystrybucję dokumentów i wyeliminuj wąskie gardła spowalniające tempo pracy. Przekonaj się, jak Task Manager z Listą Zadań oraz Powiadomieniami E-mail może ułatwić wykonywanie codziennych czynności.

DocuWare Mobile: DocuWare Mobile umożliwia dostęp do kartoteki DocuWare bezpośrednio ze smartphona lub tabletu. Można wprowadzać dokumenty, przeglądać je na wyświetlaczu oraz przekazywać je w ramach obiegu dokumentów. W tym celu zastosowano specjalną funkcję pieczątki. Dzięki DocuWare Mobile, urządzenia te są teraz jeszcze lepiej przystosowane do użytku w biznesie.

CONNECT to SharePoint: CONNECT to SharePoint łączy Microsoft Office SharePoint z systemem zarządzania dokumentami DocuWare. Doskonałe rozwiązanie dla użytkowników SharePoint pozwalające na archiwizację dokumentów bezpośrednio z SharePoint oraz redukcję obciążenia biblioteki.

CONNECT to SAP: Za pośrednictwem certyfikowanego interfejsu łączy DocuWare z modułem SAP ArchiveLink, który jest zintegrowany z SAP NetWeaver. Wszystkie typy dokumentów i strategii magazynowania SAP oraz archiwizacja danych SAP są obsługiwane.

CONNECT to Notes: To łatwa i wygodna metoda archiwizacji i organizacji notatek w DocuWare. Zapewnia wiele opcji dodatkowych służących do zarządzania dokumentami w ramach Notes.

CONNECT to Outlook: CONNECT to Outlook umożliwia szybką archiwizację poczty ze skrzynki MS Outlook bezpośrednio w DocuWare. Pozwala na łatwe wyszukiwanie i dostęp do zarchiwizowanych wiadomości email. Dzięki CONNECT to Outlook użytkownik ma pewność, że posiada dostęp do całej korespondencji.

DocuWare REQUEST: DocuWare REQUEST archiwizuje wszelkie dokumenty na nośnikach zewnętrznych takich jak płyty DVD, dyski twarde lub pamięci USB, oferując jednocześnie wygodną funkcję wyszukiwania oraz wyświetlania. Zapewnia to mobilność kartotek oraz tworzenie ich zapasowych kopii dla długoterminowej archiwizacji. Najważniejsze informacje:

  • dowolny wybór formatu
  • łatwa instalacja, administracja i obsługa
  • weryfikowalna autentyczność dokumentów
  • równoległy dostęp w ciągu kilku sekund
  • bezpośredni dostęp do wszystkich informacji za pomocą przeglądarki internetowej
  • zarządzanie archiwizacją