Cookies! Ta strona wykorzystuje te pliki wyłącznie dla Twojej wygody :)

Equitrac Office

W obecnym konkurencyjnym środowisku biznesowym ważniejszy niż kiedykolwiek jest fakt, aby Twoja organizacja zarządzała produkcją dokumentów na Twoich urządzeniach biurowych. Jeżeli ich produkcja nie będzie zarządzana, koszty operacyjne mogą znacznie wzrosnąć ze względu na rozrastanie się urządzeń sieciowych i raptowny wzrost kosztów produkcji dokumentów.

We współpracy z wiodącym dostawcą oprogramowania firmą Equitrac firma Ricoh oferuje Equitrac Office™. Zaprojektowane w celu monitorowania, prowadzenia pomiarów i zarządzania sieciową produkcją dokumentów, a ponadto łatwe w stosowaniu modularne rozwiązanie monitoruje działania związane z kopiowaniem i drukowaniem w sposób bardzo szczegółowy. Można łatwo i dokładnie przydzielać koszty do poszczególnych osób, działów lub grup.

Equitrac Office™: po prostu najlepsze narzędzie do lepszego zrozumienia użytkowania urządzeń biurowych i zarządzania kosztami produkcji dokumentów.

Najważniejsze cechy


Obejmujące całe przedsiębiorstwo monitorowanie produkcji dokumentów i zarządzanie wydatkami:   
Programowa rejestracja, kalkulacja kosztów i raportowanie wszelkich wydatków związanych z drukowaniem i kopiowaniem     

Skalowalna architektura przystosowana do przyszłych technologii i zmian w obiegu     

Scentralizowane narzędzia zarządzania     

Zarządzanie statusem urządzenia i śledzenie usterek    

Nowa generacja rozwiązań wbudowanych:  
Unikalne, wbudowane rozwiązanie Print & Copy Control (PCC) firmy Ricoh     

Opcja terminala PageCounter™ do kontroli kopiowania i bezpiecznego drukowania (dostępne różne konfiguracje z klawiaturą oraz kilka rodzajów czytników kart)     

Zintegrowane śledzenie produkcji dokumentów:  
Zarządzanie lokalnym i sieciowym drukowaniem i dystrybuowaniem     

Narzucanie limitów produkcji w kolorze     

Bezpieczna technologia drukowania Follow-You™     

Kontrola i monitorowanie za pomocą unikalnych, wbudowanych terminali PCC and PageCounter™    

Adaptacyjne zarządzanie cenami:  
Łatwe w zarządzaniu, kompletne cenniki centralne     

Naliczanie opłat na bazie użytkownika, działu i klienta    

Wycena na podstawie cechy strony i wydruku     

Rabaty/dopłaty w zależności od godziny i dnia tygodnia     

Zaawansowane raportowanie:  
Podsumowanie, raporty szczegółowe i działalności całkowitej     

Raporty Bezpiecznego Zwalniania Dokumentów odnośnie dokumentów oczekujących, lecz nie wydrukowanych     

Automatyczne tworzenie harmonogramów dystrybucji raportów     

Dostosowanie raportów do klienta na miejscu oraz poziomy osobiste     

Eksport raportu dla analizy offline     

Mocna integracja technologii:  
Certyfikat Windows® Server 2003     

Kompatybilność z Citrix® i Windows Terminal Services     

Wsparcie dla serwerów wydruków Windows®, Netware™, UNIX® i Linux®     

Obsługa stacji roboczych Macintosh     

Obsługa baz danych Microsoft SQL Server i Oracle®     

Obsługa klastrów Windows® Server 2003 i 2000     

Zarządzanie kontem wsparcia:  
Zdalna konfiguracja i zarządzanie     

Automatyczne tworzenie konta     

Wewnętrzna autoryzacja OS i LDAP     

Synchronizacja konta z katalogami zewnętrznymi     

Automatyczny odczyt liczników:  
Menedżer liczników Aficio™, unikalny moduł Ricoh zintegrowany z Equitrac Office™ do pobierania odczytów liczników drukowania, kopiowania, faksowania na każdym z urządzeń